Regulamin
REGULAMIN REZERWACJI I NAJMU APARTAMENTÓW
I. Informacje Ogólne
Regulamin określa warunki , na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu. Każda osoba , która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
Top Apart Iwona Grzybowska - podmiot będący stroną umowy najmu Apartamentu świadczący usługę krótkotrwałego wynajmu lokali mieszkalnych Klientom zainteresowanym najmem apartamentu.
Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu zapisów KC, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowy najmu Apartamentu).
Apartament – lokal mieszkalny, opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej topapart.pl, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.
II. Rezerwacje 1. Klient dokonuje rezerwacji na stronie www.topapart.pl lub przesyła na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
document.getElementById('cloak40946f132ff61849ccbc438dedaf1801').innerHTML = '';
var prefix = 'ma' + 'il' + 'to';
var path = 'hr' + 'ef' + '=';
var addy40946f132ff61849ccbc438dedaf1801 = 'rezerwacje' + '@';
addy40946f132ff61849ccbc438dedaf1801 = addy40946f132ff61849ccbc438dedaf1801 + 'topapart' + '.' + 'pl';
var addy_text40946f132ff61849ccbc438dedaf1801 = 'rezerwacje' + '@' + 'topapart' + '.' + 'pl';document.getElementById('cloak40946f132ff61849ccbc438dedaf1801').innerHTML += ''+addy_text40946f132ff61849ccbc438dedaf1801+'';
zapytanie dotyczące wybranego przez niego apartamentu celem dokonania rezerwacji. Klient może dokonać rezerwacji telefonicznie.
2. Top Apart przesyła na adres e-mail Klienta, wstępne potwierdzenie rezerwacji. Celem potwierdzenia zgłoszenia rezerwacji wymagana jest od Klienta przedpłata w wyznaczonym terminie w wysokości 30% na poczet rezerwowanego pobytu lub całości kwoty wynajmu o czym decyduje Top Apart (warunki rezerwacji sezon/poza sezonem). Przedpłata jest wymagana każdorazowo, o obowiązku dokonania przedpłaty decyduje Top Apart informując klienta w wysyłanym mailowo potwierdzeniu.3. Rezerwacja jest skuteczna z chwilą uznania rachunku bankowego TopApart opłatą rezerwacyjną.4. Ostateczne potwierdzenie rezerwacji stanowi umowę najmu, która wchodzi w życie pod warunkiem zapłaty ceny za usługę w terminach i na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
5. Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez pracownika TopApart telefonicznie bądź e-mailem.
III. Anulowanie rezerwacji
1. Klient może anulować rezerwację wyłącznie pisemnie –mailem. W przypadku anulowania rezerwacji na minimum 7 dni przed planowanym przyjazdem zadatek zostanie zwrócony . W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 7 dni przed przyjazdem zadatek w wysokości 30% kwoty pobytu nie podlega zwrotowi. W przypadku nie dojazdu i anulacji rezerwacji w dniu przyjazdu pobierana jest płatność w wysokości 100% za pobyt. W przypadku zgody Top Apart na zameldowanie i wymeldowanie w godzinach innych niż wyznaczone, pobierana jest dodatkowa. Opłata pobierana jest w całości za pobyt z góry, zameldowanie odbywa się bezobsługowo.
2. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą Top Apart jeżeli ta posiada dostępny ten sam lub inny Apartament który może zaproponować klientowi. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie. Zmiana rezerwacji nie jest możliwa jeżeli dotyczy ścisłego sezonu (święta, wakacje, ferie, sylwester, długie łikendy), Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), TopApart uprawniony jest do potrącenia wpłaconej 30% kwoty pobytu (opłaty rezerwacyjnej), lub całości za pobyt.
3. W przypadku przyjazdu większej ilości osób niż zadeklarowanej podczas rezerwacji potwierdzonej przez pracownika Top Apart. Top Apart zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy , co wiąże się z opuszczeniem apartamentu, lub jego nie udostępnieniem Klientowi4. W przypadku wcześniejszego opuszczenia apartamentu lub późniejszego przybycia Top Apart nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
5. TopApart może anulować lub zmienić rezerwację, wyłącznie w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od TopApart w wyjątkowych sytuacjach (awarii w Apartamencie lub innego zdarzenia losowego) Zmiana rezerwacji polega na udostępnieniu Apartamentu zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego Apartamentu, w tej samej miejscowości. W wypadku braku zgody Klienta na substytucyjny Apartament umowa ulega rozwiązaniu, a TopApart ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconej przez Niego zaliczki.
IV Warunki płatności:
1. Celem potwierdzenia rezerwacji do 2 dni od jaj złożenia - 30% wartości pobytu, lub całości za pobyt.
2. Pozostała część, przelewem przed przyjazdem (decyduje data uznania rachunku TopApart).
3. Całość musi być wpłacona najpóźniej w dniu rozpoczęcia najmu apartamentu.
4. Top Apart może pobrać dodatkowe opłaty za usługę sprzątania, wymianę ręczników i pościeli podczas pobytu gościa, za opał do kominka, za klimatyzację, za zameldowanie po wyznaczonych godzinach - po akceptacji przez obiekt, za późniejsze wymeldowanie po akceptacji przez obiekt.
V. Warunki pobytu
1. Pobyt w apartamencie możliwy jest od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 w dniu wyjazdu. Ewentualny wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd możliwy jest po uzgodnieniu z pracownikiem Top Apart, w miarę dostępności Apartamentu.
2. Na zabezpieczenie ew. szkód wyrządzonych przez klienta w apartamencie oraz częściach wspólnych może być pobierana kaucja w wysokości 500 zł, w dniu przyjazdu do apartamentu. Kaucja zwracana jest w dniu wyjazdu lub do 48 godzin od wyjazdu, przelewem na konto. Klient jest zobowiązany do poinformowania Top Apart o wyrządzonych szkodach w apartamencie i niezwłocznego pokrycia strat w przypadku kiedy kaucja nie została pobrana. Jeżeli kaucja została pobrana a straty przewyższają wysokość kaucji klient jest zobowiązany do niezwłocznego pokrycia różnicy. Wysokość odszkodowania ustala TopApart według własnej kalkulacji.
3.Zabronione jest nieprzestrzeganie ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00 rano, palenie papierosów w apartamencie oraz częściach Wspólnych, łamanie zasad P.Poż , BHP, niszczenie Apartamentu lub wynoszenie z apartamentu jego jakiejkolwiek części. Klient ma obowiązek zabezpieczyć apartament podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie okien i drzwi, wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie P.Poż.
4. W przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie Top Apart jest uprawnione do potrącenia z kaucji kosztów doprowadzenia Apartamentu do stanu poprzedniego. W przypadku gdy wartość w/w roszczeń przekracza wartość kaucji, Klient obowiązany jest pokryć tę różnicę niezwłocznie.
5. W przypadku rażącego naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie, Top Apart jest uprawnione do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście Policji.
Klauzula informacyjna
Informacje podawane w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą - sporządzone na podstawie Art. 13 RODO
Informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Top Apart Iwona Grzybowska z siedzibą w Mesznej przy ul. Przelotowej 21 dane kontaktowe 791799111, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
document.getElementById('cloak4d01019d5f06a8c74ce2e0cc8ed8b80f').innerHTML = '';
var prefix = 'ma' + 'il' + 'to';
var path = 'hr' + 'ef' + '=';
var addy4d01019d5f06a8c74ce2e0cc8ed8b80f = 'rezerwacje' + '@';
addy4d01019d5f06a8c74ce2e0cc8ed8b80f = addy4d01019d5f06a8c74ce2e0cc8ed8b80f + 'topapart' + '.' + 'pl';
var addy_text4d01019d5f06a8c74ce2e0cc8ed8b80f = 'rezerwacje' + '@' + 'topapart' + '.' + 'pl';document.getElementById('cloak4d01019d5f06a8c74ce2e0cc8ed8b80f').innerHTML += ''+addy_text4d01019d5f06a8c74ce2e0cc8ed8b80f+'';
, zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy, dostęp do danych będą miały osoby pracujące i współpracujące z Administratorem danych w zakresie realizacji na Państwa rzecz usług, w tym realizujących usługi wsparcia technicznego oraz podmioty realizujące usługi prawno-finansowe.
3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Art. 6 ust. 1:
- w celu wykonania i na podstawie zawartej z nami umowy (b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,…)
- w celu zawarcia umowy w związku z zainteresowaniem się nasze ofertą (b) lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;)
- podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy,
- w celu księgowym na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;)
4) posiada Pani/Pan prawo do:
• żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
• wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
• przenoszenia danych,
• wniesienia skargi do organu nadzorczego,
• cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przed dokonaniem rezerwacji oraz w trakcie pobytu w celu realizacji umowy, jak również po pobycie, przechowywane przez okres 3 lat w sytuacji kiedy gość rozlicza się za pomocą karty kredytowej, przez okres 6 lat w sytuacji kiedy została wystawiona dla gościa faktura , dane gości płacących wyłącznie gotówką zostają usunięte w dniu wyjazdu (chyba że prawo podatkowe oraz cywilno-prawne stanowi inaczej) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r o ochronie danych osobowych.
Pobyt z czworonogiem ( tylko na zapytanie - wybrane apartamenty, zgodnie z opisem na stronie). Należy wpisać w uwagach rezerwacji informację o pobycie pupila, obiekt naliczy dodatkową opłatę 50 zł/doba.
Regulamin pobytu czworonoga w apartamentach:
Koszt pobytu psa/kota/świnka/królik w apartamencie wynosi 50zł za dobę.
W apartamencie mogą przebywać tylko psy małe i nieagresywne, koty kastrowane.
Zakwaterowanie z pupilem możliwe jest jedynie w wybranych apartamentach. Zwierzęta powinny być trzymane w apartamentach właścicieli.
Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do strefy SPA.
Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez niego zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 100zł /szt.
Właściciele są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy/koty na terenie oraz w otoczeniu obiektu.
Zwierzę nie powinno być pozostawione same w pokoju, jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych gości i nie dłużej niż 20 minut.
Wszystkie szkody w mieniu obiektu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez pupila będą wyceniane przez Top Apart, a ich kosztami będą obciążeni właściciele.
Za niepoinformowanie obsługi o posiadaniu pupila w apartamencie, zostanie nałożona kara w wysokości 500zł